Home

Konverzió

3 november 2009 Nincs hozzászólás

Beszéljünk egy pár szót a konverzióról. On-line berkekben sokat lehet hallani róla, de az egyszerű ember csak áll és bámul, hogy “Hát az meg micsoda?”. Jogosan egyébként. De nem nagyon tudok jobb szót mondani rá, aki tud, tegye meg. Ilyesmit jelent: amikor te, az én weboldalam látogatója azt teszed, amit én szeretnék, ezért én a weboldalammal elérem a célomat.

A konverzió az online marketing nagy pillanata, az átváltozás. Konverzió például az amikor valaki feliratkozik hírlevelemre, ezzel átváltozik látogatóból rendszeres olvasóvá. De ez még nem a legmagasabb szint, hanem amikor valaki pénzt is költ, azt még inkább szeretjük. Tehát például az online vásárlást. Amikor valaki látogatóból, vagy rendszeres olvasóból egyszer csak átalakul VÁSÁRLÓVÁ.

Mivel nagyon hatékony statisztikai rendszerek vannak (pl Google Analytics), ma már mindent tudunk mérni, hogy mi történik a weboldalunkon. Így azt is tudjuk mérni, hogy mennyi konverziót értünk el. Kiszámolhatjuk például azt, is, hogy a fizetett hirdetésünk hány százalékon konvertál vásárlóvá, vagy feliratkozóvá.

Hihetetlen érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy mennyire tudjuk javítani a konverziós arányunkat néhány apró változtatással. Persze mindig igyekezzünk megfelelő nagyságú mintából levonni a következtetéseinket.

És, ha már itt tartunk, nem szeretnél véletlenül átélni egy ilyen szép átalakulást? Van kedved konvertálódni rendszeres olvasóvá? Ha késztetést érzel rá, ne fogd vissza magad: http://678.hu/hirlevel



Hasonló témájú bejegyzések

  • Landing page
  • Írd meg a véleményed!

    Írd le a véleményed! Feliratkozhatsz a hozzászólások RSS csatornájára is.

    You can use these tags:
    <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <font color="" face="" size=""> <span style="">

    This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.