Home

Amire büszke vagyok

15 február 2010 Nincs hozzászólás

Ritkán szoktam a munkáimról konkrétan írni, de ezt meg kell írnom, már csak azért is, hogy leírjam a receptet magamnak a későbbiekre.

A dolog ott kezdődött, hogy tavaly augusztusban fröccsöztünk egyet az egyik nagyon kedves ügyfelemmel, Márkus Istvánnal és Belvaracz Sándorral. István a tulajdonosa és vezetője a Márker Kft-nek, egy szekszárdi bútoripari cégnek. Én közreműködtem a weblapjuk kialakításában, nagyon sikeres a KonyhAkadémia c. tanulmány, amely konyhabútor vásárlás előtti tervezésben segíti az érdeklődőket. De most nem erről lesz szó.

István elmondta, hogy egy ideje hosszútávfut, és hogy 2010 május 2.-ra félmaraton futóversenyt terveznek Szekszárdra. Az a tervük és céljuk, hogy 1500 futó fog elindulni a versenyen.  (Én akkor még nem tudtam, hogy egy átlagos vidéki futóversenyen 150-200 futó szokott indulni.) Dehát ez nem akármilyen verseny lesz, hanem Borvidék Félmaraton. A mottója: Fuss! Fröccsözz! Frissülj fel!

Tetszett az ötlet. Már csak azért is, mert nagyon szeretem a szülővárosomat, lakhelyemet Szekszárdot, és örülök, ha öregbíthetem hírnevét.

Nosza, nekiálltunk, és elkészült a verseny weboldala, fokozatosan a nevezés, programok stb. A versenyt promótáltuk több, futóknak szóló oldalon. A futóknak is tetszett az ötlet. Nevezés, hírlevél feliratkozás stb… Folyamatos hírlevelek ismertebb, vagy érdekes emberekről, Szekszárd nevezetességeiről.

Két és fél hónappal a verseny előtt nem tudom, hogy meglesz-e az 1500 induló, de a sok száz, vagy talán az ezer fő is valószínűnek tűnik. Már most több százan beneveztek. Az érdeklődést  bizonyítja, hogy több fórumon folyamatosan beszélnek a versenyről és pl. a futoterkep.hu oldalon a legnézettebb útvonal a Borvidék Félmaraton útvonala. Nem mellesleg elég magas az oldal látogatottsága.

Mindezt azért írtam le, hogy nyilván ez nem vagy nem csak az én érdemem, de íme a recept egy sikeres esemény on-line marketingjére: Ismerni kell az igényeket, ennek megfelelő eseményt kell szervezni, azt egyedivé kell tenni, el kell érni a célközönséget, végül folyamatosan kommunikálni kell velük. (Ez egyébként elég sok munka)

A verseny sikeréhez még kell az is, hogy jól meg legyen szervezve (útvonalbiztosítás, frissítő pontok, programok), de István nagyon jó szervező. Ez már nem az én asztalom.

Írd meg a véleményed!

Írd le a véleményed! Feliratkozhatsz a hozzászólások RSS csatornájára is.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <font color="" face="" size=""> <span style="">

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.