Home

Landing page

1 szeptember 2010 Nincs hozzászólás

Amikor online hirdetést adunk fel, azzal valami célunk van, azon kívül, hogy el szeretnénk költeni a pénzünket. Az esetek nagy részében a végcél az, hogy eladjunk valamit, de a furfangos weblaptulajdonosok már kiszámolták, hogy jobban járnak, ha először a hírlevelükre iratkoztatják fel a látogatóikat, majd csak később próbálnak meg eladni nekik, amikor már frankón összehaverkodtak.

Egy biztos, ha egy kicsit is gondolkodsz hirdetésed feladása alatt (előtt), akkor meghatározod a céljaidat. Például elindítasz egy kampányt, amelynek az a célja, hogy minél több látogatód letöltse a 30 oldalas, ingyenes hiper-szuper tanulmányodat a vevőszerzés internetes módszereiről. Ezért nem kell mást adjanak cserébe, mint az adataikat. (név, email cím). Nagyon könnyen mérheted is mindezt, mert a letöltés utáni megköszönő oldal látogatottságát mérve tökéletes képet kaphatsz a letöltések számáról.

Tehát tudod a célodat, és tudod, hogy miként mérheted a megvalósulást. De mivel tudnád esetleg elősegíteni, támogatni ezt a megvalósulást? Igen, kedves olvasó, kitaláltad, a landing page -dzsel.

A landing page a hirdetés utáni első oldal, amivel a látogatód találkozik. Érkező oldalnak is szokták nevezni. Csak ritka esetben okos dolog a weboldalad nyitólapját hirdetések landing page -ének használni.

A jó landing page tulajdonságai

- csak egy témával foglalkozik (minden mást kizár, pl nincs rajta hagyományos menü)
- célja van, aminek a megvalósulását méri
- egyszerű, átlátható
- egységes, a cél megvalósulását támogató designja van
- optimalizált (a Google AdWordsben használt landing page-eket javasolt ugyanúgy kulcsszavakra optimalizálni, mintha keresőoptimalizálnánk. Ez az úgynevezett minőségi mutatót javítja, ezáltal olcsóbban tudunk hirdetni, mint az erre nem figyelő konkurenciánk)
- meggyőző (mivel a célunk megvalósulását nem keresőrobotoktól, hanem hús-vér emberektől várjuk, nem csak optimalizáltnak kell lennie az oldalunknak, hanem elsősorban látogatónkat kell meggyőzze arról, hogy neki érdemes azonnal belemennie a felkínált üzletbe).

Legvégül, mutatok 2 landing page -et. Kommentben várok tippeket, hogy melyik lehet a hatékonyabb.

http://www.markerbutor.hu/konyhakademia
http://www.markerbutor.hu/konyhakademia4



Hasonló témájú bejegyzések

  • Hatékony ügyfélszerző rendszer
  • Sikeres weboldal
  • Mit tud a Google Analytics?
  • Írd meg a véleményed!

    Írd le a véleményed! Feliratkozhatsz a hozzászólások RSS csatornájára is.

    You can use these tags:
    <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <font color="" face="" size=""> <span style="">

    This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.